Archiwum

poniedziałek, 3 września 2012

Sesja Emilii

Sprezentowana od młodszej, kochanej siostry, która postanowiła spełnić jedno z marzeń Emilii. Po poznaniu historii obu sióstr, sesja nabrała dla mnie jeszcze większego znaczenia emocjonalnego. Z moimi przyszłymi modelkami spotykam się, by poznać ich oczekiwania, omówić szczegóły, ale bywa i tak, że podczas takiej rozmowy schodzimy na inne tematy. I tu zastanawiam się, jaka jest moja rola? Co mogę zrobić dla tych ludzi? Czy mój wkład zmieni choć trochę ich punkt widzenia, a może nawet wprowadzi jakieś zmiany w ich życiu?
Kilka dni po dostarczeniu zdjęć Emilii, otrzymałam smsa z podziękowaniami i pomyślałam:naprawdę WARTO!

W mejkapie i spełnianiu marzeń pomagała jak zwykle niezawodna Kasia Szumiło :)















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz