Archiwum

wtorek, 30 października 2012

The Secret Garden

Ukradłam ten ogród- rzekła prędko- (...)Nikt nie ma prawa mi go odebrać, bo ja jedna o niego dbam.

"Tajemniczy Ogród", Frances Hodgson Burnett

Nie potrafię opisać słowami tej sesji. Każde słowo, którego użyję, będzie nieadekwatne do klimatu, jakie stwarzało to miejsce i cała stylizacja. Zamiast tego, zaproszę Was od razu do obejrzenia efektów.

Modelka: Aleksandra Piwowarczyk (zwyciężczyni konkursu "3 perspektywy" organizowanego przeze mnie)
Fryzura i make up: Emilia Boczar
Stylizacja i fotografie: www.fotografia-atylka.pl








 

3 komentarze:

  1. Niesamowita sesja, cudowna stylizacja, miejsce genialne i do tego zdjecia w moje ulubionej tonacji .

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekty świetne. Niepowtarzalny klimat, piękny ogród, cudna modelka i te kolory.... Ciekawie to wszystko wyszło, bardzo mi sie podoba ;) Tak trzymac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. This series is absolutely lovely. The woman in the photographs is so unique and beautiful. x jess

    OdpowiedzUsuń