Archiwum

wtorek, 12 lutego 2013

White Queen

Znamy się z Olą od pół roku, a tak dobrze wiemy, jakie tematy sesji są nam najbliższe :) I gdy tylko usłyszałam hasło "Królowa Śniegu" w lodowym makijażu, wiedziałam, że to moja bajka! Kilka dni później Ola pokazała mi kreację do sesji i pomyślałam,że nie ma takiej mocy, która sprawiłaby, że ta sesja się nie odbędzie. I chociaż czekałyśmy jak na szpilkach, niemal jak w małej stacji pogodowej wyczekiwałyśmy śniegu, w końcu nadszedł ten dzień! Nie byłabym sobą, gdybym nie wynalazła jakiegoś odludnego miejsca.
I wydawało mi się,że naszą jedyną publicznością będą dziki i sarny ;)
Tak się jednak złożyło, że "kilka" innych osób postanowiło wybrać się do lasu,a my (konkretniej nasza modelka Dominika) stałyśmy się nie lada atrakcją, w tym również dla naszych niemieckich sąsiadów, którzy wyjęli swoje telefony i zaczęli nam robić zdjęcia.
O zgrozo! Nigdy nie miałam parcia na szkło.... ;)

Zapraszam do obejrzenia efektów.

Pozowała: Dominika Ankudowicz (portfolio Dominiki)
MUA i projekt: Aleksandra Starachowska (prace Oli)
fotografie: www.fotografia-atylka.pl


***
 Nazywasz się dumnie kryształów królową,
brokatem śnieżnych płatków bielistych.
Co roku trwającą, co roku nową,
zaklęciem mrozu, czarujesz perlistym.
 W zachwyt euforii każdego chwytasz,
z ochotą oplatasz bielą kryształową.
Nie ważne, że mrozem ciało przeszywasz
i tak jesteś piękną śniegu królową... 

*** 









1 komentarz: